پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
22 بازدید
سوال شده در دسکتاپ سنترال ManageEngine Desktop Centeral توسط
ما در سازمان مان دارای چندین دپارتمان پشتیبانی هستیم اخیرا تصمیم گرفتیم که ابزار ITIL که سرویس دسک هست رو پیاده کنیم
بنابراین بعد از چند صباحی تحقیق و مقایسه این و آن، متوجه شدیم که بهترین و حرفه ای ترین ابزار پیاده سازی ITIL مال شرکت Manageengine هست لطفا بفرمایید:
1- امکان ارایه بسته فارسی سرویس دسک پلاس Manaageengine Servicedesk Plus چگونه است و چقدر هزینه دارد؟
2-چقدر می توانم به نحو احسن سرویس ها و فرم های خدمات را در این نرم افزار به عنوان کتالوگ خدمات طراحی و ارایه کنیم؟
3- ساختار پیاده سازی بهتر و استاندارد سرویس دسک رو هم بفرمایید

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)

با سلام

برای این مهم لطفا فرم درخواست را تکمیل فرمایید. همکاران در اسرع وقت با شما مکاتبه خواهند کرد.

دارای دیدگاه توسط (15 امتیاز)
عنوان سوال چه ربطی به متن درخواست داره؟
دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)
ربطی خاصی باید داشته باشد!؟ ایشان درخواست ریز اطلاعات در باره سرویس دسک کرده بودند که نیاز هست تا فرمی را تکمیل کنند تا پروپوزال را برایشان ارسال کنیم!
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...