پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
17 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (66 امتیاز)
با سلام و احترام

پس از ایجاد کاتالوگ سرویس ها، اقدام به ایحاد خدمات هر سرویس کردم که در صفحه اصلی نرم افزار در قسمت فهرست خدمات لیست تمامی سرویس هایی که فرم درخواست برایشان ایجاد کرده ام وجود داشت. اما به یکباره این لیست حذف شده است . در قسمت فهرست خدمات فقط الگوی پیشفرض رخداد جدید را نمایش می دهد.

خواهشمندم راهنمایی بفرمایید مشکل از کجاست و به چه صورت میتوانم لیست فهرست خدمات را برای درخواست ها داشته باشم در همان قسمت.

سپاس

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
در هنگام طراحی فرم دسته‌بندی خدمات را تعیین نمایید.
توسط (66 امتیاز)

با احترام

متوجه نشدم در هنگام طراحی فرم کجا باید دسته بندی خدمات را مشخص کنم ؟

البته من 401 فرم خدمت ایجاد کردم که تا فرم 380 در صفحه اولیه در قسمت فهرست خدمات سرویس ها و فرم هایشان را نمایش میداد . به یکباره این اتفاق افتاد و حذف شدند.

نمیدانم در اینجا به چه صورت تصویر پیوست کنم..

pitstop.medanet.ir/?qa=blob&qa_blobid=7187353768827778010

pitstop.medanet.ir/?qa=blob&qa_blobid=15824190394460419585

pitstop.medanet.ir/?qa=blob&qa_blobid=2897634668011321583

توسط (0 امتیاز)

هدر صفحه طراحی فرمها و در پایین آن صفحه تیک گزینه: نمایش به درخواست کننده را بزنید

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...