پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
20 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (127 امتیاز)
با سلام

چگونه می توان دسترسی تصویب تغییرات به کابران عادی داد. این کار براحتی برای Technician ها قابل انجام است ولی کاربران عادی چگونه بدون اینکه تبدیل به Technician شوند در لیست اعضای CAB وارد شوند و دسترسی تصویب تغییر را داشته باشند؟

با تشکر

خطیب پور
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام - نیازی به تبدیل کاربر درخواست کننده به کارشناس نیست در قسمت هیات مشاورین تغییر CAB می توانید نام کاربر مورد نظر را انتخاب و بیفزایید.
توسط (127 امتیاز)
با سلام

ممنونم

مشکلم افزودن کاربران به لیست CAB نیست. بله این کار قابل انجام است. مساله بحث دسترسی است چگونه بگویم این کاربر مجوز Change Approver است؟ وقتی من کاربران را در لیست CAB قرار میدهم انها دسترسی به تغییرات ندارند. یعنی به صورت شفاف صفحه اعضای CAB برای آنها می آید اسم خودشون رو می بینند ولی گزینه Approve غیرفعال است.
توسط (0 امتیاز)
در مدیریت سامانه/ نقش های تغییر روی نقش تاییدکننده تغییر کلیک و آنرا به همه کاربران تغییر دهید.
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...