پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
12 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (35 امتیاز)
ویرایش شده توسط

با سلام

میخواستم Distributed asset scan راه اندازی کنم و در پنجره central serer settings نمی دونم زمانی که از AD استفاده می کنم فیلدهای damain name و log on to domain را باید چی پر کنم.

ممنون می شم کسی بتونه من رو راهنمایی کنه.

بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
نام دامنه FQDN و نام دامنه اکتیودایرکتوری

مثلا آدرس Logon FQDN‌می تواند Medanet  باشد اما نام دامنه اکتیودایرکتوری Medanet.ir
توسط (35 امتیاز)
با سلام

یک مقدار توضیح نا مفهمم هست در صورت امکان برای مثال زیر پاسخ دهید

Server App : MEAE.lab.local

domain name : lab.local

Active Directory Server Name: SRV.lab.local

User : john@lab.local

در صورت امکان فیلد های ,Server Name, Username, Domain Name, Logon to domain را تعریف بفرمایید.

با تشکر
توسط (0 امتیاز)
وقتی سرویس اکیتودایرکتوری را نصب می‌کنید علاوه بر تعیین نام دامنه یک نام NetBIOS Name هم ایجاد می شود این میشود Logon Domain
توسط (35 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام و با سپاس از پاسخ شما

آیا این امکان براتون وجود ندارد که پاسخ را به صورت دقیق تر بیان بفرمایید؟

باذکر مثال کامل تر و یا حتی اگر امکانش هست دقیقا پاسخ سوال را با عناوین من بدهید؟

اگر اطلاعات ارسالی من کامل و دقیق نیستند لطفا شما مثال کاملی بزنید چون من هر کاری کردم با توضیحات شما به نتیجه نرسیدم

در ادامه مجدد موارد و سوال رو مطرح می کنم

Server App : MEAE.lab.local
domain name : lab.local
Active Directory Server Name: SRV.lab.local
User : john@lab.local
در صورت امکان فیلد های ,Server Name, Username, Domain Name, Logon to domain را تعریف بفرمایید.

حتی اگر این امکان باشد که تصویر نمونه ای از این صفحه را بارگذاری کنید ممنون می شوم

با تشکر

توسط (35 امتیاز)
آیا امکان پاسخ کامل به این سوال وجود دارد؟
توسط (0 امتیاز)
Logon Domain Name  شما میشه lab.local و نام دامنه میشه LAB
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...