پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
7 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (39 امتیاز)

سلام

برای اینکه در ثبت تیکت بااستفاده از ایمیل به صورت خودکار به کارشناسان اختصاص داده نشود
در قسمت "فعال کردن استثناها"  به این صورت تعریف شده : حالت است ایمیلی
و
در قسمت "قوانین کسب و کار" نیز قانون تعریف شده که اگر به گروه مثلا test@....  ایمیل ارسال شد اختصاص بده به کارشناس ....

ولی همچنان از قانون خودکار تبعیت کرده و درخواست هایی که به صورت ایمیل ارسال می شود را به صورت رندوم به کارشناس های تعریف شده در سیستم اختصاص می دهد .

لطفا راهنمایی نمایید که مشکل کجاست و به چه صورت می توان آن را اصلاح کرد .

 

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
با سلام

1- در قسمت قوانین کسب و کار تیک گزینه های زیر را بزنید:

روشن کردن اجرای آبشاری

جایگزین کردن مقادیر قانون کسب و کار با مقادیر درخواست

2- سپس اجرای قانون را روی گزینه "اجرا شدن زمانیکه یک درخواست   : ایجاد یا ویرایش می شود در هر زمانی" بگذارید.
توسط (39 امتیاز)
نمایش از نو توسط

طبق پاسخ داده شده عمل شد ولی همچنان مشکل باقیست و در ثبت تیکت به صورت ایمیل به صورت خودکار به کارشناسان اختصاص داده می شود .

لطفا بیشتر راهنمایی نمایید .

قوانین به این صورت تعریف شده است :


قانون درخواست های ایمیلی

ضوابط:به است "ticket@...com"
اقدامات:واگذاری به کارشناس "X"
توسط (0 امتیاز)
پس از برقراری دسترسی ریموت یک تیکت به ایمیل Support@Medanet.ir بزنید همکاران مدانت بصورت ریموت مشکل شما را بررسی خواهند کرد.
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...