پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
21 بازدید
در ITOM-ITAM-ITIL-ITSM توسط (0 امتیاز)

نسخه ITIL4 در سال 2019 عرضه شد این چارچوب محبوب ارایه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، تغییرات چشمگیری داشته به همین خاطر آموزشی عرضه شد با هدف آشنایی با تازه های آن بنام مستند ITIL4 در 24 صفحه با پوشش تغییرات اولیه در چارچوب ITIL به قلم هادی احمدی تدوین و نگاشته شده از لینک زیر قادر به دانلود آن می باشید.

بسته شده

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط (15 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
با درود و سپاس

مستند بسیار جذاب، خوانا، ساده و مفیدی بود خیلی ممنون از این راهکار لطفا در خصوص مدیریت تغییر و مدیریت مشکل هم بطور کامل شبیه همین  نمونه، مستندی را ارایه فرمایید
توسط (0 امتیاز)
دقیقا هیچ سند رسمی فارسی به این خوبی در مورد ITIL نسخه 4 ندیدم چارت ها به فارسی، توضیحات خوب و...

متشکر از شرکت مدانت
0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
عالی بود با تشکر از استاد احمدی برای بیان شیوا و جذاب مطالب
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...