پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
18 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (15 امتیاز)

با سلام

من مشکل در سرویس دسک داشتم در نیمه اول سال که ساعت سرور ها را تغییر میدهم زمانی که درخواستی را کاربران ثبت می کنند یکساعت زمان درخواست جلوتر است مثلا اگر ساعت 9:00 صبح ثبت میشه در زمانی که گروه IT می خواد جواب بده زمان جلو تر است این باعت میشه در قسمت گزارشات زمان پاسخ گویی به کاربران از تارگیت عقب بیفیم من این کار ها را هم انجام دادم

- در قسمت Personalize در بالای صفحه Time Zone  را روی IRAN قرار دادم

- در قسمت Site ها هم همین طور

ولی مشکل حل نشد ولی در نمیه دوم سال این مشکل ساعت برطرف میشه

بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

از آنجایی که در سرویس دسک پلاس ساعت های هر کاربر نهایی برای ثبت درخواست با توجه به محل شعب او در سراسر دنیا می تواند متفاوت باشد و به لحاظ عقب/جلو رفتن ساعت رسمی کشور این سناریو اتفاق می افتد موارد زیر را اصلاح نمایید:

  1. اصلاح ساعت ویندوز سرور سرویس دسک
  2.   اصلاح ساعت کاربران در در ویندوز کلاینت ها و هم در پورتال سلف سرویس کاربران
توسط (15 امتیاز)
با سلام

با تشکر از توجه شما

تمامی سرور ها و کلانیت های از طرق دامین سینک می شوند

Self-Service Portal Settings در قسمت کجا باید تغییر بدم ؟
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...