آیا در سرویس دسک امکان دسته بندی کردن تیکت ها وجود دارد ؟؟؟یعنی اینکه کارشناس لیستی از تیکت های مختلف دارد که می خواهد تیکت های خود را به دسته بندی های مورد علاقه خود تبدیل کند که این مورد بیشتر برای کارشناسان لایه اول (کارشناسان پیشخوان)مورد اهمیت است آیا این امکان وجود دارد یا خیر ؟؟؟و این درخواست برای این است که از میان حجم بالایی از تیکت ها بتوانند درخواست مورد نظر خود را سریعتر و راحتر پیدا کند .و همچنین این امر باعث می شود تیکتی فراموش نشود و نظم کار بیشتر می شود .به طور مثال در صفحه من امکان افزودن دسته بندی وجود داشته باشد تا هر کارشناس بسته به نیاز خود دسته بندی هایی ایجاد کند