پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
9 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (41 امتیاز)
Project management رو می فرمایید در کدام قسمت ،manageengine قرار داره؟

و چطور می تونیم دسترسی کاتالوگ خدمات رو به کاربران بدیم؟
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ
با سلام

پس از برگه مدیریت تغییر، "مدیریت پروژه" قرار دارد اگر آنرا نمی بینید به این خاطر است که دسترسی ندارید با دسترسی ادمین وارد سرویس دسک پلاس شوید و پس از کلیک بر روی نام کارشناس مورد نظر آنرا ویرایش نمایید و در پایین صفحه" ویرایش کارشناس" دسترسی پروژه را بصورت یکی از نقش های Admin/Leader/Manager و... به او بدهید.

برای دسترسی به کاربران، در برگه "مدیریت سامانه/کاتالوگ خدمات/ روی دسته بندی مورد نظر کلیک فرم دلخواه را بیابید و آنرا ویرایش نمایید.  هنگام ویرایش فرم سرویس در کاتالوگ خدمات در پایین صفحه طراحی فرم، تیک گزینه "نمایش به درخواست کننده" را بزنید و اگر میخواهید تا گروه های کاربری خاصی به آن فرم دسترسی داشته باشند گروه کاربری مورد نظر را انتخاب و سپس فرم را ذخیره نمایید.

253 سوال

254 پاسخ

158 دیدگاه

816 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...