پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
12 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (0 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره توسط
با سلام

اززمانیکه یوزرها رو از اکتیو دایرکتوری import کردم امکان لاگین با یوزر های لوکال و حتی administrator نیست.قسمت log on to رو روی local authentication میزارم اما باز هم خطای " نام کاربری  ورمز عبو اشتباه است  " میده
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

پیش از این اقدام باید یک ادمین دیگر ایجاد می کردید، در هنگام وارد کردن کارشناسان از اکتیودایرکتوری، کلیه اطلاعات بر روی اطلاعات موجود در سرویس دسک پلاس رونویسی (جایگزین) خواهد شد و احتمال زیاد نام کاربری ادمین اکتیودایرکتوری جایگزین ادمین لوکال سرویس دسک پلاس شده است.

بر اساس راهکار زیر در دیتابیس Postgres اقدام به ریست پسورد ادمین بکنید.

ابتدا به دیتابیس متصل شوید:

psql.exe -h 127.0.0.1 -U postgres -p 65432 -d servicedesk

سپس تمامی کاربران دارای دسترسی ادمین را از طریق کد زیر بیابید

select aar.account_id,al.name from aaaauthorizedrole aar left join aaarole ar on aar.role_id=ar.role_id left join aaaaccount aa on aar.account_id=aa.account_id left join aaalogin al on aa.login_id=al.login_id left join aaauser au on al.user_id=au.user_id left join sduser sd on au.user_id=sd.userid where aar.role_id=4 and sd.status=’ACTIVE’;

در نهایت کد زیر را اجرا نمایید تا پسورد پیش فرض بر روی ID اکانت مورد نظر اعمال شود

servicedesk=# update AaaPassword set password='2+uYvE3SLfO3XaHl+CaGLA==', SALT='1103287238602' where password_id in (select ap.password_id from aaaaccpassword a
p left join aaaaccount ac on ac.account_id=ap.account_id left join aaalogin al on al.login_id=ac.login_id where al.login_id=YourID);

-----------

توسط (0 امتیاز)
با تشکر از پاسخ شما

برای استفاده بقیه دوستان: من به جای اجرای کدهای شما در جدول aaalogin  فیلد domainname را به - تغییر دادم و مشکل حل شد.

همچنین میتوان با دسترسی ادمین شبکه لاگین کرد و یکادمین دیگر ایجاد کرد
توسط (0 امتیاز)
با سلام

این هم روشی است که البته با اینکار عملا ادمین پیش فرض سرویس دسک، جایگزین ادمین شبکه(اکیتودایرکتوری) می شود!

در هر صورت مشارکت افرادی چون شما در طرح موضوع و پاسخ علاوه بر دریافت امتیاز و برخی مزایای مدانت در یک حد متناسب، سبب رشد دانش سایر افراد حاضر در پیت استاپ نیز می گردد.

متشکر از شما. موفق و پیروز باشید.
توسط (17 امتیاز)
این راه حل برای بانک sql server  به چه صورت هست ؟

یعنی چگونه میتوان پسورد لوکال یعنی administrator  را در این حالت تغییر داد؟
توسط (0 امتیاز)

برای ریست کردن پسورد ادمین سرویس دسک از طریق MS-SQL از لینک زیر اقدام فرمایید:

http://pitstop.medanet.ir/index.php/425/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-reset-password-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-administrator

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...