پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
10 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (0 امتیاز)
ما چند وقتی هست که از نرم افزار سرویس دسک استفاده می کنیم اما اخیرا مواردی دیگر هم مطرح شده اگرچه من خودم به شخصه با این نرم افزار حال می کنم اما برای توجیه کردن مدیران بالا میشه مزایای رقابتی سرویس دسک رو نبست به سایر محصولات شرح بدید؟

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ

دلایل محبوبیت سرویس دسک پلاس Manaeengine بشرح زیر است جدول مقایسه ای را با سایر محصولات خودتان فراهم فرمایید چون وجهه حق به جانب خواهد گرفت اگر ما این کار را بکنیم:
چرا سرویس دسک پلاس محبوب است به این دلایل:

1- چون استفاده و راهبری بسیار آسانی دارد.
2-چون از هر 5 شرکت تراز اول دنیا 3 شرکت به آن اعتماد کردند.
2-چون دارای مرجع آموزشی کامل است.
3- چون همواره در حال به روز رسانی است.
4- چون فرایندهای ITIL را به بهترین وجه طراحی کرده است.
5- چون قابلیت سفارشی سازی کاملی دارد.
6- چون با تمامی نرم افزارهای سازمان یکپارچه و ادغام می شود.
7- چون کاربرپسند و حرفه ای برنامه نویسی شده است.
8- چون ایمن است و سرعت بالایی دارد.
9- چون از دیتابیس های رایج لینوکسی و ویندوزی پشتیبانی می کند.
10- چون دارای تمامی اپلیکیشن موبایل است.
11- چون هم نسخه نصب ویندوزی دارد و هم لینوکسی.
12- چون از تکنولوژی های برنامه نویسی و پلتفرم های نمایشی مدرن و تحت وب استفاده می کند.
13- چون راهکار ارزان قیمتی است.
14- چون دارای Roadmap است که برنامه به روز رسانی و قابلیت های آینده نرم افزار را لحظه به لحظه نشان می دهد.
15- چون تحت نظر یک برند خاص بنام زوهو است.

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...