پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
18 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (0 امتیاز)

عرض ادب

درصورت امکان راهی برای نمایش درخواست های رسیده به کارشناسان (Notification) ایجاد فرمایید

بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

در سرویس دسک پلاس از طرق زیر قادر به اطلاع رسانی ورود یا تخصیص یک درخواست به کارشناس مورد نظر خواهید بود:

  1. قرمز شدن زنگوله اعلان یا Notification در صفحه من کارشناس- پس از ورود کارشناس به سرویس دسک
  2. ارسال یک ایمیل Notification به صندوق پستی کارشناس- در صورت درج ایمیل و انجام تنظیمات سرور ایمیل در سرویس دسک پلاس
  3. پاپ شدن یک اعلان Notification در اپلیکیشن موبایل - در صورت استفاده از نسخه اپلیکیشن موبایل
  4. و در نهایت ارسال Notification  پیامک- در صورت اتصال سرویس دسک به یک سامانه ارسال پیامک یا GSM مودم

بیشتر از این میخواهید؟ :)

توسط (20 امتیاز)
با سلام

محتوای پیامک ارسالی را چگونه می توان ویرایش کرد؟
توسط (0 امتیاز)
هر محتوای اطلاع رسانی در قسمت ادمین دارای گزینه ویرایش متن هست
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...