پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
15 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (15 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره توسط
سلام من میخواهم اطلاعات کامپیوتر و سرور ها رو در شبکه دریافت کنم که با نصب ایجنت روی هر کامپیوتر فقط میتونم اطلاعات یک سیستم رو ببینم، یعنی با نصب ایجنت روی کامپیوتر جدید اطلاعات کامل کامپیوتر قبلی دیده نمیشه، چطور میتونم به دارایی های اطلاعاتی کل شبکه دست پیدا کنم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

شما از روش هایی زیر قادر به کاوش کلاینت های خود در سرویس دسک پلاس هستید ساده ترین روش، کاوش دامنه های ویندوزی است برای این منظور می توانید به مدیریت سامانه Admin بروید و بر روی کاوش دامنه های ویندوز Scan Domain کلیک و پس از درج مشخصات دسترسی به دامنه، می توانید از طریق اکتیودایرکتوری اطلاعات را به دست آوردید.

نکته: دقت کنید اگر از لایسنس اورجینال استفاده می شود برای 250 نود Node رایگان است و کاوش بیش از این مقدار بدون اطلاعات خواهد بود!

روشهای کاوش دارایی در سرویس دسک پلاس شامل:

  • SNMP
  • Agent
  • Scan Domain
  • VBScript
  • Telnet
  • WMI
  • و...
دارای دیدگاه توسط (127 امتیاز)
با سلام

بهترین روش برای پایش دارایی های شبکه مانند سوییچ ها روترها فایروال سیستم های ذخیره سازی، دوربین های مداربسته SNMP می باشد و بهترین روش برای اسکن دارایی های Client_based مانند Pc, All-in-one  و Laptop روش استفاده از WMI , AGENT می باشد

البته شایان ذکر است تنظیمات Agent بسیار مهم است.

با تشکر

خطیب پور
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...