پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
23 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (35 امتیاز)
با سلام و وقت بخیر

من در بحث راه اندازی Fail over تا مرحله mirror هیچ مشکلی ندارم و تنظیمات سرور اول به راحتی در سرور دو قرار می گیرد. (ارتباط با دیتابیس و فایل Attachment)

مشکل از زمانی به وجود می آید که می خواهم سرویس FOS را راه اندازی کنم

مشکل 1 : در این مرحله زمانی که سرویس FOS در سرور اول راه می افتد سپس سرویس SDP  و پس از آن سرویس FOS از کار می افتد.(این دو هرگز با هم فعال نمی مانند، در حالی که باید هر دو سرویس فعال باشند)

مشکل 2 : در سرور دوم به صورت پیش فرض، سرویس FOS فعال و سرویس SDP غیر فعال است. با از کار افتادن سرور اول سرویس SDP در سرور دوم فعال میشود (که تا اینجا مشکلی نیست) و سپس هم سرویس FOS و هم سرویس SDP نیز در سرور دوم از کار میافتند. (همان مشکل سرور اول که هر دو سرویس با هم نمی توانند فعال باشد)

ممنون می شوم من ا راهنمایی کنید که مشکل کجاست

با تشکر
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام شما باید برای استفاده از FOS‌ از لایسنس معتبر استفاده کنید که قابلیت Fail Over Service را پوشش دهد.
توسط (35 امتیاز)
ایا امکان خرید این لایسنس در ایران وجود دارد؟

آیا شما این لایسنس را برای فروش دارید؟

آیا شرکت شما تاکنون تجربه راه اندازی این سرویس را در ایران داشته است؟
توسط (0 امتیاز)
با سلام- بله، برای این مهم، ایمیل سازمانی و شماره ثابت و نام سازمان خود را به Support@Medanet.ir ارسال فرمایید.

253 سوال

254 پاسخ

158 دیدگاه

816 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...