پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
18 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (35 امتیاز)
با سلام و احترام

آیا امکان محدود کردن کاربران جهت مشاهده دارایی هاشون در فرم درخواست وجود دارد؟

در حال حاضر هر کاربری می تواند تمامی دارایی هارا مشاهده و حتی می تواند برای دارایی دیگر کاربران درخواست ارسال کند.

در صورت امکان راه حلی برای برطرف کردن این مشکل اائه دهید با تشکر
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام

بله این مورد قابل تنظیم است. برای نمایش فقط لیست دارایی های مرتبط با کاربران ، می توانید این گزینه "فقط نمایش دارایی های مرتبط با درخواست کننده در پورتال سلف سرویس" را در زیر تنظیمات Admin> General> Self-Service Portal فعال کنید.
توسط (35 امتیاز)
با تشکر از پاسخ شما

آیا این امکان برای تکنسین ها نیز وجود دارد که فقط دارایی های سایت خود را ببینند و دسترسی به دارایی های سایت های دیگر را نداشته باشند؟
توسط (0 امتیاز)
کارشناسان بطور معمول دسترسی کاملتری دارند اگر میخواهید تا تفکیک دسترسی به دارایی ها انجام شود باید شعبه Site تعریف کنید و هر کارشناس را به شعبه متناظر مرتبط نمایید
توسط (35 امتیاز)
من این کار را انجام دادم

تکنسین ها در دو شعبه مختلف هستند و دارایی ها نیز در دو شعبه تقسیم شده اند اما با این وجود هر تکنسین به تمتمی دارایی ها دسترسی دارد

لازم به ذکر است نرم افزار من لایسنس ندارد و من در حال تست نرم افزار هستم

در صورتی که این امکان وجود دارد تا هر تکنسین فقط به دارایی های سایت خود دسترسی داشته باشد ممنون می شم من رو راهنمایی کنید.

با تشکر
توسط (0 امتیاز)
در قسمت نقش‌ها در مدیریت سامانه هنگام ایجاد یک نقش جدید در انتهای صفحه گزینه کارشناس "همه شعب مرتبط شده به او"‌را انتخاب و ذخیره کنید سپس کارشناسان مورد نظر را به این نقش جدید اضافه کنید
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...