پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
14 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (66 امتیاز)
ویرایش شده توسط

همچنان در انتظار پاسخ شما هستیم. 

با احترام

قبلا سوال شده بود، 

 فرآیند Change در نرم افزار پس از کانفیگ این فرآیند، در قسمت Submission که مقادیر فیلد ها توسط کارشناس تکمیل می گردد و به استپ بعدی Planing می رود و سپس منتظر Approval می ماند، قبل از اینکه change Approver تغییر را Approve نماید کارشناس می تواند در استپ بعد از Approve کهimplementation هست وارد شده و work log یا task ثبت نماید . آیا در ابتدا نباید change Approver تغییر را تائید نماید و پس از آن کارشناس دسترسی به استپ implementation داشته باشد ؟
 

پاسخ شما : 

فرایند تغییر و مراحل را بخوبی تعریف و پیکربندی نکرده اید در مرحله ثبت درخواست تغییر باید در قسمت گردشکار تغییر تعیین کنید که پس از ثبت به چه مرحله برود.

آپدیت سوال : 

با سپاس از پاسختان اما پیکره بندی طبق فایل پیوست 001 - انجام شده است . و در تصاویر 002 و 003 مشاهده می فرمایید با پیکره بندی که انجام دادیم متاسفانه در مرحله ای که تغیر در انتظار تائید می باشد، کارشناس می تواند وارد مرحله پیاده سازی شده و work log  و یا task ثبت نماید . البته که چون فاز approve تکمیل نشده گذینه complete برایش نیامده و غیر فعال است .

لطفا بفرمایید به این شکل صحیح است یا باید تنظیمات دیگری انجام دهیم ؟

با سپاس

http://pitstop.medanet.ir/?qa=blob&qa_blobid=7569921200008031460

http://pitstop.medanet.ir/?qa=blob&qa_blobid=5240224053018744137

http://pitstop.medanet.ir/?qa=blob&qa_blobid=14652695046450646248

بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
در گردشکار مدیریت تغییر -تعیین طرح درخواست- مراحل و وضعیت هر مرحله باید بطور صحیح و با نیازمندی سازمان پیکربندی شود. اگر هنوز موفق به این مورد نشدید رسیدگی سناریوهای مدیریت تغییر نیازمند بررسی دقیقی دارد لطفا استعلام رفع مشکل بطور موردی را از پشتیبانی مدانت پیگیری فرمایید
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...