پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
8 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (52 امتیاز)
با سلام و احترام

چه تنظیماتی میتوان انجام داد که در زمانیکه تیکت به شخص تکنسین واگذار شد، هیچکدام از تکنسین های دیگر اجازه تغییر روی تیکت فوق را نداشته باشند. در حال حاضر مشکلی که داریم این است که زمانیکه یک تیکت به کارشناسی اساین شده است، دیگر کارشناسان آن گروه می توانند تیکت را باز کنند و درون آن work log یا task ثبت کنند و تیکت را resolved نمایند. آیا می توان از این مشکل جلوگیری کرد؟ آیا نرم افزار نسخه 9.2 برای این مشکل تنظیماتی دارد ؟ من هر چه گشتم تنظیماتی پیدا نکردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

با سپاس

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
در قسمت "نقش ها" یک نقش جدید ایجاد کنید در صفحه تعریف نقش مورد نظر، در پایین صفحه، از دکمه های رادیویی دسترسی "درخواست های فقط خودش!" را انتخاب نمایید
دارای دیدگاه توسط (52 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با احترام

با توضیحات شما یعنی زمانیکه یک نقش ایجاد می کنیم و " آنهایی که به او واگذار شده فقط درخواست ها " را انتخاب میکنیم . کارشناس می تواند در کارتابل خود فقط درخواست هایی که به خودش اساین شده است را ببیند و دیگر تیکت هایی که در گروه خودش را نمی بیند . درست است ؟

در تنظیمات ما چندین سایت ایجاد کرده ایم و در هر سایت یک گروه ساخته ایم. به عنوان مثال سایت شبکه درون آن گروه شبکه که کارشناسان به این گروه اساین شده اند .. حال اگر روی حالتی که شما می فرمایید تنظیم کنیم هر کارشناس نمی تواند تیکت های درون گروه خود را ببیند و فقط به تیکت هایی که به خودش اسایت شده است دسترسی دارد و قابل مشاهده است برایش.  درست است ؟
دارای دیدگاه توسط (30 امتیاز)
با سلام

این سوال برای من هم پیش آمده

کارشناسی که دسترسی به درخواست های یک شعبه و یا دسترسی به درخواست های یک گروه را دارد (به طور کلی دسترسی به درخواست ها برای چند کارشناس ممکن است) در این صورت می تواند درخواستی که برای کارشناسان دیگر است را مشاهد و اصلاح کند

در مشاهده کردن درخواست مشکلی نیست و می تواند آن را ببیند بحث در این است که نباید بتواند درخواست غیر مرتبط با خود را اصلاح کند

در صورت امکان اگر راه حلی وجود دارد ارائه بفرمایید

با تشکر
دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)
ببنید زمانی که در تنظیمات نقش جدید اعلام می کنید که کارشناس درخواست ها خود و گروه خود را ببیند یعنی شما مجوز دسترسی به ویرایش - حذف و... درخواست های خود کارشناس و هم گروهی هایش را به او می دهید و این کاملا صحیح است.

اگر میخواهید فرد قادر به ویرایش درخواست ها نباشد باید در بالای همان صفحه تعریف نقش " دسترسی (ویرایش، حذف) " را از "درخواست ها" بگیرید
دارای دیدگاه توسط (30 امتیاز)
ممنونم از راهنمایی کاملی که کردید
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...