پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
6 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (29 امتیاز)
سلام خسسته نباشید

من یک درخواست ساختم که کلی کار به هر گروهی داخلش اضافه شده و وابستگی ها رو بهش اضافه کردم مشکلی که دارم این هستش که کار قبلی که تموم میشه به گروه بعدی ایمیل اطلاع رسانی ارسال نمیشه که فلان کار را باید الان انجام بدین

ممنون میشم راهنماییم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
با سلام

به مسیر: "مدیریت سامانه/پشتیبانی کاربران/قوانین اطلاع رسانی" بروید و بر روی برگه " کارها" کلیک و نوع اطلاع رسانی مورد نظر را انتخاب و در صورت تمایل سفارشی نمایید و در نهایت تغییرات انجام شده را ذخیره نمایید.
دارای دیدگاه توسط (29 امتیاز)

فکر کنم نتونستم خوب توضیح بدم.

ببینید در مجموع من 2 یا چند کار دارم.

حالا : کار شماره 1 من باید قبل کار 2 انجام بشه  - میخوام وقتی درخواست ایجاد میشه کار 1 ایمیل بشه و کار 2 بعد از بسته شدن کار اول از طریق ایمیل ارسال بشه.

در حال حاضر همش با هم اطلاع رسانی میشه .

دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)
اطلاع رسانی بله درست می فرمایید بطور یکجا ارسال می گردد و در نسخه فعلی فعلا امکان تفکیک اطلاع رسانی "بر اساس هر مورد از کار" میسر نیست.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 7 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4 بازدید

202 سوال

205 پاسخ

81 دیدگاه

557 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...