پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
11 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (37 امتیاز)
سلام

در ایجاد درخواست از طریق ایمیل ، آیا این امکان وجود دارد که به درخواست کننده نیز ایمیلی replay شود که مشخصات تیکت ایجاد شده (شماره تیکت و ....) در آن قرار داشته باشد ؟
در حال حاضر تنها به دریافت کننده تیکت ایمل با مشخصات تیکت ارسال می شود .

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

بله برای ارسال پاسخ به کاربران از طریق ایمیل با درج کلیه متغییرها مورد نظرتان می توانید به مسیر "مدیریت سامانه/الگوی پاسخ" بروید و یک الگو ایجاد نمایید در این الگو شما از علامت $ برای شروع متغیرها استفاده فرمایید. بطور مثال (نام درخواست کننده بشکل :$RequesterName)

نمونه یک الگوی پاسخ آماده برای دریافت اطلاعات بیشتر از کاربر:

 $RequesterName عزیز

با درود و احترام

در خصوص درخواستی با مشخصات زیر برای رفع مشکل شما نیازمند اطلاعات بیشتری هستیم لطفا بر روی همین درخواست محل استقرار خود ر اعلام فرمایید..

عنوان درخواست: $Title
تاریخ ایجاد: $CreatedDate
کد رهگیری: $RequestId
کارشناس مربوطه: $Technician

------------------------------------------------

با سپاس | پشتیبانی مشتریان مدانت

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 10 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5 بازدید

211 سوال

213 پاسخ

108 دیدگاه

589 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...