سلام
برای اینکه در ثبت تیکت بااستفاده از ایمیل به صورت خودکار به کارشناسان اختصاص داده نشود
در قسمت "فعال کردن استثناها" به این صورت تعریف شده : حالت است ایمیلی
و
در قسمت "قوانین کسب و کار" نیز قانون تعریف شده که اگر به گروه مثلا test@.... ایمیل ارسال شد اختصاص بده به کارشناس ....
ولی همچنان از قانون خودکار تبعیت کرده و درخواست هایی که به صورت ایمیل ارسال می شود را به صورت رندوم به کارشناس های تعریف شده در سیستم اختصاص می دهد .
لطفا راهنمایی نمایید که مشکل کجاست و به چه صورت می توان آن را اصلاح کرد .