پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
12 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (17 امتیاز)
ویرایش شده توسط
برای تغییر پسورد Administrator  در حالتی که بانک ما sql server  میباشد چگونه باید عمل نماییم . منظور نام کاربری در هنگام وارد شدن به صفحه مدیریت هست یعنی نام کاربری لوکال

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

برای ریست کردن پسورد  ادمین سرویس دسک پلاس در نرم افزار SQL ابتدا کوئری زیر را اجرا کنید تا شناسه یا ID ادمین را بدست بیاورید:

select aar.account_id,al.name from aaaauthorizedrole aar left join aaarole ar on aar.role_id=ar.role_id left join aaaaccount aa on aar.account_id=aa.account_id left join aaalogin al on aa.login_id=al.login_id left join aaauser au on al.user_id=au.user_id left join sduser sd on au.user_id=sd.userid where aar.role_id=4 and sd.status=’ACTIVE’;

سپس کوئری زیر را اجرا فرمایید:

update AaaPassword set PASSWORD=’2+uYvE3SLfO3XaHl+CaGLA==’, SALT=’1103287238602′ where PASSWORD_ID in ( select AaaPassword.PASSWORD_ID from AaaPassword LEFT join AaaAccPassword on AaaPassword.password_id = AaaAccPassword.password_id LEFT join AaaAccount on AaaAccPassword.account_id = AaaAccount.account_id LEFT join AaaLogin on AaaAccount.login_id = AaaLogin.login_id where name = ‘username’ ) 

دارای دیدگاه توسط (17 امتیاز)
با تشکر ما این دو کوئری را انجام دادیم ولی مشکلی بوجود آمده کاربر Administrator  به صورت کاربر عادی درامده و محیط مدیریتی را ندارد و در ضمن پسورد admin شده است ولی کاربر دیگر admin اصلی نیست و مانند کاربر های معمولی هست دسترسی هایش
دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)
احتمالا با نام کاربری مشابهی در دامنه سازمان وارد شده اید!

لازمست تا با نام کاربری و رمز عبور administrator و در حالت "احراز هویت محلی" وارد شوید نباید مشکلی داشته باشید
دارای دیدگاه توسط (17 امتیاز)

با سلام ما همه این کارها را که فرمودید انجام دادیم ولی متاسفانه وارد میشود ولی دسترسی مدیریتی نداریم شکل صفحه را برایتان ارسال مینمایم

لطفا راهنمایی بفرمایید 

دارای دیدگاه توسط (17 امتیاز)
الان مشکل ما دسترسی به پنل مدیریتی هست اونو باید چگونه حل کنیم؟ با نام کاربری Administrator  و پسورد adminکه با کوئری بالا تولید شده محیط کاربری معمولی به ما داده شده که تصویرش بالا هست چگونه محیط مدیریتی رو بازیابی نماییم؟
دارای دیدگاه توسط (17 امتیاز)
بر اساس دو کوئری که فرمودید ما انجام دادیم و پسورد administrator  تبدیل به admin  گردید ولی هنگامی که وارد میشویم با این نام کاربری و کلمه عبور administrator  محیطش معمولی است و دسترسی مدیریتی ندارد ر حالتی که با ایتم احراز هویت محلی وارد میشویم
دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)
این یعنی شما ادمین اصلی را ریست نکرده اید از طریق کوئری اول دقیقا اطمینان یابید که کدام User ID ادمین را میخواهید سپس با کوئری دوم آن UserID را ریست نمایید

دقت کنید کوئری اول لیستی از تمام کاربران دارای دسترسی ادمین را نشان می دهد!
دارای دیدگاه توسط (17 امتیاز)
بله دقیقا با کوئری اول پیغامی که نمایش داد یک نام کاربری administrator  نمایش داد یعنی اینکه یک یوزر با نام administrator  موجود است و سپس با کوئری دوم پسورد همان یوزر تغییر کرد ولی پیغام داد که دو نام کاربری پسوردشان عوض شده در حالی که با کوئری اول تنها یک نام کاربری با نام administrator  نمایش داد
دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)
لطفا پس از ثبت درخواست از طریق ایمیل Support@MedaNet.ir دسترسی ریموت ارایه فرمایید تا همکاران مدانت بررسی نمایند
دارای دیدگاه توسط (10 امتیاز)
با سلام.

بنده هم همین مشکل را دارم.

با کوئری هایی که فرمودید پسورد را ریست کرده ام. ولی کماکان خطای Username or password is incorrect  را مشاهده می کنم و با یوزر administrator نمیتوانم لاگین کنم.
دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)

در این پرسش دو کوئری درج شده یکی برای بدست آوردن شناسه یا ID ادمین و دیگری برای ریست پسورد ادمین. لازم به ذکر است پس از اجرا موفقیت آمیز کوئری ها پسورد ریست شده admin خواهد شد!

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 3 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 14 بازدید

211 سوال

213 پاسخ

108 دیدگاه

591 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...