پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
22 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (88 امتیاز)
با سلام و احترام

آیا این امکان وجود دارد که زمانی که یک کارشناس درخواست جدیدی ثبت میکند، نام درخواست کننده به طور خودکار، نام همان کارشناس انتخاب شود و قابلیت ویرایش نداشته باشد (مشابه ایجاد درخواست توسط یک کاربر معمولی)؟

با تشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
با سلا

خیر از آنجایی که کارشناس هم از طرف خود و  هم از طرف کاربران قادر به ثبت درخواست هست پس غیرفعال کردن فیلد درخواست کننده با دسترسی کارشناس! کاری غلط است.

اگر به یک کارشناس دسترسی محدودی می خواهید بدهید او را تبدیل به "درخواست کننده" نمایید.
توسط (88 امتیاز)
آیا سیستم log درخواست ها را ذخیره می کند و در صورت لزوم از طریق log میتوان تعیین کرد که یک درخواست توسط کارشناس از طرف یک کاربر ثبت شده است؟
توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام

بله

1- با مراجعه به سوابق درخواست در روی هر درخواستی می توانید مشاهده کنید که یک درخواست از طرف چه کسی یا توسط چه کسی ایجاد شده!

2- از منوی گزارشات نیز قادر به گزارشگیری از درخواست ها بر اساس ستون و شرط "ایجاده کننده" هستید
توسط (10 امتیاز)
سلام

در صورتی که درخواست توسط یک کارشناس به کارشناس دیگری داده شده باشد، چطور باید عمل کرد؟

وقتی کارشناس A  درخواستی با نام خودش بعنوان درخواست کننده ثبت می کند، کارشناس B وقتی میخواهد درخواست را ویرایش و زمان آن را تغییر دهد و یا Resolve بزند، فیلد درخواست کننده خالی می شود.

برای این مورد چه باید کرد؟ مرسی
توسط (0 امتیاز)
برای ارجاع درخواست به کارشناس دیگر روش های زیادی هست:

1- استفاده از گزینه واگذاری درخواست Assign

2-برداشتن درخواست توسط کارشناس B یا Pickup

3-واگذاری درخواست از طریق قوانین کسب و کار Bussiness Rules
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...