پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
16 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (88 امتیاز)

با سلام و احترام

یکی از کاربران هنگام اجرای سرویس دسک با خطا مواجه میشود به گونه ای که پس از نمایش پیغام های خطای زیر، منوی ثبت درخواست جدید برای وی به صورت خالی نمایش داده میشود:

هنگام ورود پیغام های خطای زیر نمایش داده میشوند که با کلیک روی گزینه ok به ترتیب پیغام بعدی نمایش داده میشود:

خطای اول:

خطای دوم:

خطای سوم:

خطای چهارم:

خطای پنجم:

در پایان در بخش ثبت درخواست جدید، دسته بندی الگوها خالی نمایش داده میشود که با کلیک روی هر دسته بندی، هیچ یک از فرم های تعریف شده نمایش داده نمیشوند.

لطفا راه حل رفع این خطا را اعلام بفرمایید.

با احترام

بسته شده

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط (88 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
خیر اسکریپت خاصی نوشته نشده

و این مشکل در حال حاضر برای همین کاربر رخ داده و سایر کاربران مشکلی در کار با سرویس دسک ندارند

البته نکته قابل توجه این است که احتمالا مشکل از سیستم کاربر می باشد زیرا با همین اکانت کاربری از روی سیستم دیگر مشکلی وجود ندارد

ایا پیش نیاز نرم افزاری خاصی باید نصب شده باشد؟
توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده توسط
خیر هیچ پیش نیازی برای یک کاربر! وجود ندارد...

اکانت کاربر مورد نظر را از سرویس دسک حذف و مجدد ایجاد کنید و اگر نقش یا اسکریپتی برای افراد نوشته اید غیرفعال نمایید و در نهایت کش مرورگر کاربر را پاک کنید.
0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
با سلام

سرویس دسک برای یک کاربر خاص فرایندی ندارد که سبب تولید خطا شود اگر مشکلی هست برای گروه کاربری و یا تمام کاربران خواهد بود

آیا اسکریپت خاصی نوشته اید!؟
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...