پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
3 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (15 امتیاز)
با سلام

چرا هنگامی که بعد از انجام درخواست توسط کارشناس ،کاربر خود درخواست را می بندد ، در منوی جزئیات بسته شدن درخواست ، بسته شدن بدون تصدیق درخواست کننده را نشان می دهد.

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

کارشناس هنگام اتمام عملیات روی درخواست، باید بجای انتخاب وضعیت" بسته" از وضعیت"مرتفع شده" استفاده نماید تا کاربر امکان تصدیق و بستن درخواست را داشته باشد.

دارای دیدگاه توسط (15 امتیاز)

کارشناس وضعیت را به مرتفع شد تغییر می دهد ولی باز هم پیغام بسته شدن بدون تصدیق درخواست کننده می آید 

دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)

در برگه " مدیریت سامانه" قسمت تنظیمات سفارشی سرویس دسک پلاس گزینه زیر را روی "بله" بگذارید و سپس ذخیره کنید.

"آیا شما می خواهید اجازه دهید که درخواست کنندگان درخواست های حل شده خودشان را ببندند؟ "= بله

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 7 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 7 بازدید

194 سوال

195 پاسخ

71 دیدگاه

548 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...