پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
2 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (44 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام

در ثبت کاربرگ توسط کارشناسان در درخواست ها، با مشخص کردن زمان روزبصورت اتوماتیک براساس زمان مشخص می گردد.

به عنوان مثال کارشناس 10 ساعت بصورت کلی بر روی درخواست کار کرده است که5ساعت امروز و 5 ساعت دیروز کار کرده است هنگام ثبت کاربرگ با مشخص کردن 10 ساعت و زمان شروع دیروز تا زمان پایان امروز،
سیستم بصورت اتوماتیک زمان پایان را تغییر داده و همان دیروز قرار میدهد.

جهت اینکه در کاربرگ تایم کاری 24 ساعته در نظر گرفته نشود و زمانیکه مشخص میکنیم باقی بماند ایا میتوانیم تنظیماتی داشته باشیم؟

(در جزئیات سازمانی ساعت کاری بصورت 8 ساعت تنظیم شده است)

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

کارشناس باید در همان روز کاربرگ مورد نظر را ثبت کند مثلا اگر امروز 5 ساعت کار کرده آنرا ثبت و فردا نیز هرچقدر وقت گذاشته را ثبت کند به این میگویند "زمان صرف شده" چیزی که شما می گویید زمان " سپری شده" است!

تفاوت زمان ها در سرویس دسک پلاس را برای درک بهتر از این لینک مطالعه فرمایید.

194 سوال

195 پاسخ

71 دیدگاه

548 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...