پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
5 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (21 امتیاز)
سلام

در خصوص اضافه کردن یوزر ها از AD ، با پیغام ارور sdp.admin.importusers.nonwindowsmsg روبرو شدم. مشکل از کجاست؟

servicedesk روی سرور لینوکسی نصب شده است و AD روی ویندوز سرور 2012 نصب می باشد.

ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
با سلام

تصویر خطا را از همین طریق ارایه نمایید
دارای دیدگاه توسط (21 امتیاز)

تصویر خطا به صورت زیر می باشد:

دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)
با سلام

در قسمت مدیریت سامانه، Admin دامنه ها، دامنه عمومی Domain سازمان را با دسترسی ادمین اکیتودایرکتوری ایجاد نموده و در  همانجا واکشی دارایی ها را بزنید اگر مشکلی مشاهده نشد به مدیریت سامانه/ درخواست کنندگان برگردید و آنها را از اکیتودایرکتوری واکشی نمایید
دارای دیدگاه توسط (21 امتیاز)
امکان این وجود دارد مسیری که ذکر کردین را به انگلیسی بگین چون زبان سرویس دسک نصب شده انگلیسی می باشد.

ممنون
دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)

Admin>Asset Management -Windows Domain Scan>Add Domain

Admin>Users- Requesters >Import from Active Directory

دارای دیدگاه توسط (21 امتیاز)

در قسمت اضافه کردن domain با خطای زیر مواجه شد

FAILURE :Domain scanning cannot be performed in Non-Windows OS.

دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)

بر اساس پیام خطای فوق کاوش دارایی و CI در دامنه ویندوزی برای نسخه لینوکسی مقدور نیست بنابراین برای اینکه بتوانید درخواست کنندگان را از پروتکل LDAP در لینوکس شبیه اکیتودایرکتوری ویندوز بخوانید از مسیر زیر اقدام و مطابق با نمونه اطلاعات LDAP و یا اکیتو داکتوری خود را  با پورت 389 وارد نمایید. Admin>LDAP

آموزش های بیشتر

179 سوال

178 پاسخ

53 دیدگاه

533 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...