پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
41 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (15 امتیاز)
با سلام اسکن تجهیزات را چگونه باید انجام داده و از چه قسمت ها و چه روشی باید انجام دهیم.
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ
با سلام

با کلیک بر روی برگه "مدیریت سامانه" گزینه "کاوش دامنه های ویندوزی" قادر به اسکن کلاینت های مبتنی بر ویندوز خواهید بود. همچنین برای کاوش سایر تجهیزات شبکه نظیر سوئیچ و روتر و...  از پروتکل های WMI-SNMP-SSH-Telnet ,... در قسمت "گواهینامه ها" و "کاوش شبکه" اقدام نمایید.
توسط (10 امتیاز)

سلام . ببخشید من از مسیر Asset Management-Windows Domain Scan   رفتم و Add New Domain  تنظیمات را انجام دادم و وقتی اجرا می کنم در پنجره باز شده    Domain Scan Wizard اکتیودایرکتوری من رو باز میکنه و میتونم کلاینت هایی که میخام رو انتخاب کنم. اما برخی سیستم ها رو fail میده و میگه شناسایی نکردم. آیا اونها که نتونسته scan  کنه همون هایی است که خاموش بودند یا اینکه باید من چیزی یا کاری انجام بدم؟

با تشکر

توسط (0 امتیاز)
عدم شناسایی موفقیت آمیز دارایی ها دلایل زیادی می تواند داشته باشد

-1نصب نبودن Agent

2- استارت نشدن Agent

فایروال- پورت 9000 بسته شده و دسترسی و خیلی چیزهایی دیگر که بایدبدقت عیب یابی کنید
توسط (10 امتیاز)
سلام. ببخشید سوالم در مورد Description پاسخ بدید ممنون میشم.
توسط (127 امتیاز)
با سلام

در سیستم سرویس دسک من اسکن دارایی ها بر اساس Agent می باشد. فرض بفرمایید IP یکی از سیستم های کاربران از 192.168.101.20 به 192.168.101.30 تغییر پیدا میکند.  با فرض اینکه Agent درست نصب شده است و درست کار میکند ( از نظر پروت و فایروال و ..)، مشکل اینجاست که نمی تواند IP جدید را تشخیص دهد. حتی زمانی که اون Asset رو اسکن مجدد میکنی همون IP قبلی رو نشون میده. این اتفاق زمانی که از WMI هم استفاده میکنی می فته.

راهکاری هست؟
توسط (0 امتیاز)

برای داشتن دارایی‌های یکتا مقاله مرتبط را از اینجا مطالعه نمایید.

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...