پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
9 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (66 امتیاز)

با سلام و احترام

شما فرمودید :

همکنون کاربر قادراست تا در صفحه ورودی سرویس دسک پلاس، موارد زیر را ببنید:

  1. درخواستهای باز کاربر
  2. درخواست هایی که نیاز به تایید مدیریت دارند
  3. درخواست هایی که نیاز به تایید خود کاربر دارند
  4. درخواست هایی که نیاز به ویرایش دارند

در حال حاضر مطابق تصویر زیر، در صفحه سه مورد از موارد فوق قابل مشاهده است:

که شامل درخواستهای درحال بررسی (باز) ،درخواست های در انتظار تایید مدیریت و درخواست های در انتظار روزآوری می باشد.

چگونه میتوان تعداد درخواستهای در انتظار تایید کاربر را نیز در این صفحه نمایش داد؟

و لطفا در مورد درخواست هایی که نیازمند ویرایش هستند، توضیح دهید. در چه صورت یک درخواست نیاز به ویرایش دارد؟

با تشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

1- درخواست های در انتطار تایید کاربر در پنل سمت چپ پورتال سلف سرویس نمایش داده می شود برای این مهم باید به درخواست کننده مورد نظر در برگه "مدیریت سامانه" دسترسی "تایید خدمات" را بدهید.

2- در خصوص "ویرایشگر" : در اکثر نرم افزارهای پیاده سازی ITIL بخصوص سرویس دسک پلاس قابلیتی بنام Editor یا ویرایشگر هست با استفاده از آن قادر خواهید بود تا کاربرانی که فهم و درک بهتری از IT نسبت به سایر همکاران خود دارند برای مدیریت درخواستهایی که صحیح ثبت نمی شوند کمک بطلبید این نقش کمک می کند تا زمانی یک کاربر درخواستی را ثبت می کند درخواست پیش از آنکه به  انفورماتیک برسد به دست ویرایشگر می رسد این ویرایشگر هر کسی می تواند باشد، مدیر کاربر، منشی واحد و یا هر نماینده انتخاب شدهای دیگر او پس از دریافت درخواست اصلاحات لازم را بر روی آن انجام و برای رسیدگی به انفورماتیک ارجاع می دهد.

مقاله مرتبط در این خصوص را میتوانید مطالعه فرمایید.

سوالات مشابه

170 سوال

168 پاسخ

45 دیدگاه

502 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...