پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
8 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (88 امتیاز)
با سلام و احترام

آیا این قابلیت وجود دارد که در پنل کاربر، سربرگ "صفحه من"، در بالای صفحه منویی مشابه زیر نمایش داده شود که تعداد درخواست های حل شده کاربر که منتظر تایید وی هستند را نمایش دهد و از کاربر خواسته شود، این درخواست ها را ببندد؟

"شما ... درخواست حل شده دارید. لطفا درخواست های حل شده خود را تایید نموده و ببندید"

و در سربرگ درخواست ها، بخش فیلتر سازی درخواست های نمایش داده شده، گزینه ای با عنوان "درخواست های حل شده من"، قرار داده شود که با انتخاب آن درخواست های کاربر که در وضعیت حل شده قرار دارند، نمایش داده شود.

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

با سلام

همکنون کاربر قادراست تا در صفحه ورودی سرویس دسک پلاس، موارد زیر را ببنید:

  1. درخواستهای باز کاربر
  2. درخواست هایی که نیاز به تایید مدیریت دارند
  3. درخواست هایی که نیاز به تایید خود کاربر دارند
  4. درخواست هایی که نیاز به ویرایش دارند

قابل مشاهده است اما در صفحه "درخواست ها" کاربر انواع فیلترها را می تواند بر روی نمایش درخواست ها بگذارد. و وضعیت های مختلفی را می توان رصد کند. از آنجایی که هدف سرویس دسک گرایش کاربران به استفاده از پورتال سلف سرویس است بنابراین پایش منظم صفحه"درخواستها" توسط کاربران اهمیت بیشتری دارد. زیرا بجز وضعیت " مرتفع شده" وضعیت های زیادی نظیر: منتظر، در حال بروز رسانی، در حال آپدیت و... هست که کاربر فقط در صفحه درخواست ها قادر به مشاهده آنهاست.

بنابراین باتوجه به توضیحات فوق نیازی به درج نیازمندی مطرح شده شما در صفحه اول نیست اما پیشنهاد شما برای افزوده شدن گزینه ای بنام "درخواست های مرتفع شده" بعنوان یک فیلتر به منوی کشوی در صفحه "درخواست ها" پیشنهاد خوبی است این مورد مطرح و نتیجه از همین طریق به اطلاع خواهد رسید که قویا در نسخه آتی این موضوع گنجانده خواهد شد.

179 سوال

178 پاسخ

53 دیدگاه

533 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...