پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
5 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (88 امتیاز)
با سلام و احترام

آیا میتوان با استفاده از اسکریپت هنگام بارگزاری فرم رخداد، دارایی کاربر به طور خودکار بر اساس نام کار انتخاب شده و در بخش دارایی نشان داده شود و نیازی به انتخاب توسط خود کاربر نباشد؟

در صورت امکان، لطفا نمونه اسکریپتی برای بنده قرار دهید

با تشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
 
بهترین پاسخ
با سلام

از آنجایی که هر دارایی دارای ماهیت مستقلی است بنابراین درخواستها، مشکلات و تغییرات در هنگام ثبت، بر روی آن دارایی قرار می گیرد که برای اهداف و گزارشات آتی از وضعیت بار ترافیکی دارایی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی چون ممکن است مشکل کاربر مربوط به یکی از دارایی های متعلق به او نظیر: "موبایل، کیس، پرینتر، اسکنر، کیبورد، ماوس،مانیتور و... باشد بنابراین انتخاب یک دارایی پیش فرض، ایده مناسبی نیست زیرا با انتخاب کردن آن باعث عدم انتخاب دارایی مرتبط با مشکل، توسط کاربر می شود و همین موضوع سبب می گردد تا تمامی درخواست ها بر روی یک دارایی ثبت شود در نهایت سبب بهم خوردن نرخ مشکلات طرح شده بر روی دارایی های کاربر می شود. اما از طریق فعالسازی گزینه زیر در "تنظیمات سفارشی مدیریت سامانه"قادر به این کار هستید:

1- گزینه: "نمایش کلاینت ها مرتبط به درخواست کننده در پرتال سلف سرویس"

این گزینه به مدیر اجازه پیکربندی لیست کلاینت ها نمایش داده شده در فرم افزودن درخواست بر روی پرتال سلف سرویس را می دهد. اگر " نمایش کلاینت ها مرتبط با درخواست کننده در پرتال سلف سرویس" انتخاب شده باشد فقط آن دسته از کلاینت هایی که برای درخواست کننده مرتبط هستند نمایش داده خواهد شد در غیر این صورت تمام کلاینت ها نمایش داده خواهند شد.

و

2- گزینه "آیا شما می خواهید طور خودکار دارایی های درخواست کنندگان را برای درخواست های ایجاد شده از طریق ایمیل تنظیم نمائید؟

194 سوال

195 پاسخ

71 دیدگاه

548 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...