پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
11 بازدید
سوال شده در ITOM-ITAM-ITIL-ITSM توسط (22 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام .

در قسمت سرویس کاتالوگ یک سرویس را انتخاب میکنم و از درخواست های مربوط به یک سرویس میخواهم در قسمت Field & form Rules اقدام به نوشتن رول یا اسکریپت کنم. اما این قسمت مشکل داره و مطابق تصویر پیوست می باشد.

لطفا بررسی نمایید.

متشکرم

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)

با سلام،

برای نوشتن اسکرپیت با دسترسی ادمین SDAdmin به منوی پیکربندی سرویس دسک Admin بروید و بر روی فرم مورد نظر در قسمت الگوی رخداد/ سرویس کاتالوگ کلیک نمایید سپس با کلیک بر روی برگه: Field & form Rules و ایجاد یک قانون، قادر به درج اسکریپت Write Script خواهید بود، موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. بررسی داشتن دسترسی ادمین برای ایجاد قانون
  2. حذف کش مرورگر 
  3. استاپ /استارت سرویس، سرویس دسک پلاس
  4. تغییر زبان سرویس دسک پلاس به زبانی دیگر و یا انگلیسی
  5. بررسی Field & form Rules 

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 10 بازدید
سوال شده در ITOM-ITAM-ITIL-ITSM توسط maryam.riazati (22 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 5 بازدید

203 سوال

206 پاسخ

83 دیدگاه

569 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...