پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
4 بازدید
سوال شده در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (0 امتیاز)

با درود 

میخواهیم تایمر درخواست های باز در نرم افزار سرویس دسک پلاس متوقف شود چطور اینکار را باید کرد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام

 از نظر مفاهیم پایه ای ITIL متوقف کردن تایمر درخواست در وضعیت"باز" صحیح نیست زیرا چرخه حیات درخواست، زمانبندی، زمان سپری شده، زمان صرف شده و... را دچار اختلال خواهد کرد اما اگر مصّر به این کار هستید می توانید یک وضعیت جدید ایجاد نمایید و تامیر آنرا "متوقف شده " قرار بدهید. و یا در منوی"نقش ها" به کارشناسان دسترسی توقف تایمر را بدهید. دقت کنید تامیر فقط در وضعیت های"تایید" یا"مرتفع شده" و یا "بسته" متوقف شده لحاظ می شود.
دارای دیدگاه توسط (0 امتیاز)
جالب بود، نمی دونستم ممنون.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 10 بازدید

194 سوال

195 پاسخ

71 دیدگاه

548 کاربر

به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...