پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
18 بازدید
در سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus توسط (22 امتیاز)

باسلام

در هنگام اسکن دامین و یا وارد کردن اکتیو یک صفحه به صورت تصویر نشان می دهد و هیچ نتیجه یا جزییاتی در آن نیتست

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
با سلام

این مشکل ممکن است مرتبط به کش شدن خطا در مرورگر شما باشد لازم است که سرویس سرویس دسک پلاس را ریست نموده و مجدد تست نمایید.
توسط (22 امتیاز)
ریست شده ولی مشکل برقرار است
توسط (0 امتیاز)
بنابراین مشکل شما نیازمند بررسی کارشناسان مدانت بصورت ریموت دارد اگر دارای پلان پشتیبانی هستید که این سرویس را رایگان دریافت خواهید کرد در غیر اینصورت پس از واریز وجه پشتیبانی موردی، به ازای نیم ساعت- رفع رجوع خواهد شد. در صورت تمایل از همین طریق اعلام فرمایید تا لینک پرداخت ارسال گردد.
توسط (22 امتیاز)
نصب سیستم شرکت ما بتازگی انجام گرفته و برای اولین بار است که می خواهیم آن را کانفیگ کنیم (در هنگام تحویل سیستم این بخش مورد آزمایش قرار نگرفته است) و نیاز به این آپشن وجود دارد.خواهشمند است همکاری فرمائید
توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده توسط
موارد یاد شده شما ارتباطی به تحویل سرویس ندارد، محیط فارسی شده به انضمام ثبت درخواست با تقویم شمسی ملاک تست خرید شماست.

مابقی مرتبط به نرم افزار است که باید مشکلات آن بررسی شود. دقت فرمایید شما فقط بسته کامل فارسی را تهیه فرموده اید
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...