پیت استاپ مدانت، بانک پرسش های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و پشتیبانی رایگان محصولات ManageEngine آموزش ITSM و ابزارهای پیاده سازی ITIL
0 امتیاز
18 بازدید
در پیت استاپ مدانت توسط (27 امتیاز)
با سلام

چرا من دسترسی به پاسخ به پرسش های موجود در اینجا (پیت استاپ) رو ندارم؟
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

ملاک پاسخ به پرسش های سایر کاربران در پیت استاپ مدانت منوط به رسیدن امتیاز حد نساب (100 امتیاز) است و یا اینکه اگر تشخیص داده شود شما از توانایی لازم برخوردارید هستید این امتیازات بنا به درخواست شما و بطور ویژه به شما اعطا خواهد شد بدیهی است افزایش حجم امتیازات سبب رشد اطلاعات سایرین و خود شما و همچنین سبب بهره مندی از مزایای و هدایای شرکت مدانت نیز می شود.

می توانید در همکاری به پاسخ پرسش های سایرین و یا طرح پرسش های جدید مرتبط با مباحث پیت استاپ مدانت اقدام کنید.
پس از رسیدن به حد نصاب امتیاز از مزایای مدانت بهره مند خواهید شد.

کسب مزایا از مدانت به نسبت جدول حد نصاب امتیازات:

  1. دریافت کتاب های آموزشی شرکت مدانت بصورت رایگان = 1.000 امتیاز
  2. استفاده از 50% تخفیف محصولات کازیو (نرم افزار، پروپوزال، طرح کسب و کار و...)= 2.000 امتیاز
  3. ارایه مدرک/ گواهینامه اختصاصی شرکت مدانت=  2.500 امتیاز
  4. درج رزومه کاری و حرفه ای شما در پیت استاپ=5.000 امتیاز
  5. شرکت دادن شما در پروژه های شرکت مدانت= 100.00 امتیاز
  6. تخصیص مستقیم برخی پروژه ها به شما=10.000 امتیاز
  7. و... = دنیایی همکاری با مدانت

سیستم امتیازدهی پیت استاپ مدانت:

  • ثبت نام = 10 امتیاز
  • ثبت پرسش= 5 امتیاز
  • ارایه پاسخ= 5 امتیاز
  • ارایه بهترین پاسخ= 10 امتیاز
  • معرفی و ثبت نام سایر کاربران در پیت استاپ= 10 امتیاز برای هر مورد
  • هدیه ویژه مدانت= 90 امتیاز فقط یکبار
به پیت استاپ مدانت خوش آمدید
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت!
مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و... قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری :) پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.
و اگر نیاز فوری دارید و میخواهید تا بصورت موردی از مشاوره تلفنی و یا ریموت مدانت استفاده نمایید لازمست تا از خدمات پشتیبانی سالانه مدانت بطور اختصاصی استفاده فرمایید. برای این منظور بر روی لینک خدمات پشتیبانی " ، کلیک فرمایید. در اسرع وقت، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس حاصل و پس از برقراری ریموت، مشکلات شما را رفع رجوع خواهند نمود.
دقت فرمایید که پیت استاپ مدانت، یک خدمت ارزش افزوده مازاد است و الزامی برای ارایه آن نیست!
با تشکر، کارگروه پشتیبانی مدانت
...